Dievo įsakymai teikia informaciją

vertos atskiro dėmesio

Dievo įsakymai teikia informaciją

Standartinė Kyras1 » Tre Kov 31, 2010 11:53 pm

Dievo Įsakymai yra skirti žmonėms pasitikrinti kas jie tokie yra, kokia jų esmė. Ne dėl darbų žmonės yra išganyti, o dėl tikėjimo. Bet tikėjimas atsispindi darbuose, kitaip tu niekada nežinotum koks yra tavo tikėjimas, ar tu geras žmogus ar ne, ar tu toks koks esi patinki Dievui ar ne.

Yra toks įstatymas nepaleistuvauk arba kitaip pasakius nesusipurvink. Jei tu paleistuvauji, supranti, kad pažeidi Dievo įsakymą, o tai reiškia, jog neturi tikėjimo, kad šitaip elgiesi. Va ir viskas. Esmė yra supratimas. Žmonės tik tiek ir teturi vertingos egzistencijos, kiek sugeba kažką suprasti. Tik tuo jie matyt skiriasi nuo kokio akmens. Nebūkim naivūs – paleistuvis jau yra sukurtas būti paleistuviu, čia nieko nepadarysi. Ne į tai kreipkim dėmesį. Esmė yra tai, kad paleistuvis gali suvokti, jog yra paleistuvis.

Suvokti gali, kad esi mylimas Dievo arba kad nesi mylimas. Paleistuvis įsakymo nepaleistuvauti fone tiesiog suvokia, kad yra paleistuvis ir kad nėra Dievo mylimas. Jis nieko negali pakeisti, nes jis juk yra paleistuvis. Jei toks nebūtų, tai ir tos situacijos nebūtų ir jis apie tai net nesusimąstytų. Bet jei įvyks stebuklas, jo savastis bus pakeista. Būdamas naujos savasties jis atmerks akis ir tiesiog neužsiims paleistuvystėmis, nes jei jis ne paleistuvis, jam to ir nereikia. Nes žmogus pats nesikeičia ir nesirenka ką daryti, o tik elgiasi pagal savo savastį. Tas kuris iš pavydo smerkia orgijas tebėra senos savasties žmogus, jis niekuo negeresnis už tuos kurie dalyvauja orgijose, nes vienodai su jais trokšta tų orgijų, tiesiog nedrįsta. Jis visiškai niekuo nėra doresnis, nes esmė ne tai ar jis santykiavo ar ne, o jo supuvusi savastis. Ji arba supuvusi arba ne. Vienodai turėtų degti ir tas, kurs 100 moterų orgijose turėjo ir tas, kuris laikėsi celibato, bet tų orgijų slapčia geidė ar joms pritarė.

Nes žmogus baudžiamas už savo esmę, o ne už darbus. Darbai tik parodo jam, kas jis toks yra, jie nieko daugiau nereiškia. Jokios daugiau prasmės jie neturi – o tik informacinę. Todėl Biblijoje apaštalai ir sako, kad žmogus nuteisinamas ne darbais, bet tikėjimų, tačiau tuščias tikėjimas jei nėra iš jo išplaukiančių darbų, nes tik tokie darbai suteikia informaciją apie tai, koks yra tas tikėjimas. Jei darbai būtų ne informacija, bet determinantai, tai tada sakytų, kad žmogus nuteisinamas darbais, tačiau taip nėra, todėl ir sako priešingai. Kadangi darbai yra tik informacija, todėl jie nieko ir nekeičia, nes informacija pati savaime juk irgi nieko nekeičia. Pavyzdžiui informacija apie dangaus kūnų judėjimą nedaro jokios įtakos tų kūnų judėjimui. Ar tu sakysi, kad Žemė sukasi aplink Saulę ar atvirkščiai, tai tebus tik teisinga ar neteisinga informacija, o tie kūnai suksi taip kaip sukosi. Visgi darbai yra svarbūs tuo, kad praturtina mūsų supratimą, kaip ir mūsų kosmoso supratimas yra turiningesnis, kai žinome, koks dangaus kūnas apie kokį sukasi. Todėl Dievo įsakymai yra reikalingi, kad žinotume kas esame, nes jei nebūtų įsakymo nepaleistuvauti, tai neegzistuotu supratimas apie tai kas uyra paleistuvis ir kad tai yra blogai.

O štai naujas žmogus tiesiog nedalyvauja orgijose, nes tai jam svetima, o ne dėl to, kad turi susilaikymo dorybę. Būtent, jei žmogus nepaleistuvauja tik dėl to, kad turi valios susilaikyti, tai jis vis dar nėra naujas žmogus, nes naujam žmogui net nekiltų mintys apie susilaikymą dėl to, kas jo visiškai netraukia. Pavyzdžiu galėtų pasitarnauti situacija, kai žmogus yra labai įsimylėjęs. Tuo metu jo visos mintys sukasi tik apie vieną mylimąjį ar mylimąją, jis tarytum net nebepastebi kitų potencialių konkurentų savo mylimiesiems. Toks žmogus net nesusimąstys, kad turi prisiversti negeisti bet kurios gatve einančios moters užpakalio, nes jis ir tų užpakalių nematys gašliomis akimis. O nematys taip todėl, kad jam rūpės tik ta vienintelė, o ne todėl kad turi savęs sulaikymo dorybę. Taigi, svarbiausia yra žmogaus esmė. O jei jo esmė supuvusi, tai koks tada jau skirtumas kiek ten ir su kuo jis permiegojo. Dievas nieko iš jo neatima. Tačiau jis visada supras, kad pažeidinėja Dievo įstatymą, dėka to, kad tokie Dievo įstatymai yra paviešinti ir visiems žinomi. Esmė yra visalaik paviešinti tokius dalykus, todėl ir pranašai perspėja apie tai, kas negero laukia supuvusios tautos ne dėl to, kad ta tauta išgirdusi būtinai susimąstys ir pasikeis. Ne, jie praneša, kad ji gautų informaciją ir paskui jau po visko galėtų mąstyti, susiprasti. Dievo įsakymas tiesiog suteikia neįkainojamą informaciją.
Kyras1
 
Pranešimai: 104
Užsiregistravo: Pir Rgp 10, 2009 11:01 pm

Re: Dievo įsakymai teikia informaciją

Standartinė Digix » Ket Bal 01, 2010 3:36 pm

Kazkaip jauciasi esi baisus pavyduolis, ir neabejotinai totalus impotentas.

normaliam zmogui tai ka cia sakai yra ne kokia nors dorybe o liga.
jei tau tai svetima ir neturi jokio noro ta daryti tai galima tiesiog diagnozuoti kad esi nenormalus.

Tik nesuprantu kodel savo impotencija nori visiem primesti priverstinai?
sakai negaliu as ir jums todel negalima :D
Digix
 
Pranešimai: 56
Užsiregistravo: Sek Rgp 23, 2009 4:09 pm

Re: Dievo įsakymai teikia informaciją

Standartinė Kyras1 » Pen Bal 02, 2010 12:52 am

Kazkaip jauciasi esi baisus pavyduolis, ir neabejotinai totalus impotentas.


Visų pirma matyt pačiam gresia tokios problemos kaip impotencija, jei skubi apie tai pagalvoti. Tai elementarus pastebėjimas, kuri padarytų bet kuris psichologas. Vadinasi “projekcija”. O jei diskuoti toliau, tai pakalbėkim apie tai, kas pirmas visų žmonių pasiteisinimas dėl paleistuvavimo yra tas, kad jie siekiaišsaugotų savo lytinę sveikatą, nes nėra vyrui nieko baisiau, kaip prarasti būtent šią sveikatą. Dažnai priežastis glūdi tokiame iš pirmo žvilgsnio paprastame dalyke, kaip besaikis alkoholio vartojimas. Žmona ar ilgametė sugyventinė ar draugė, dėl kurios jau baigia visa meilės chemija išgaruoti, nes atsidrado visokių nuoskaudų, pasirodo nebejaudinanti PAKANKAMAI. Žmogau, problema tikrai ne toje moteryje, o tavo beprasidedančioje impotencijoje. Juk jei galėjai su ja normaliai lytiškai santykiausti ankščiau, tai kodėl nebegali dabar. Ji tai nepasikeitė, tas past kūnas, ta pati anatomija. Ir ką reiškia tokie žodžiai, kaip “atsibodo”, “ji nebegraži”, jei ne piktybišką neigimą to, kad beldžiasi į duris impotencija. Sakysi, kad ji paseno, reikia jaunesnes, bet jei tu turetum jaunuolio potencija, tai tikrai nebutu tau problema. Taigi dėl tos impotencijos, kuri prasideda galvoje ir ta moteris jau tau pasidarė nebeįdomi, o ne del senatves. Nu keisdamas jas kaip kojines, gal kažkiek pratempsi, bet galas jau vis vien arti.

Taigi tokie žmonės bebėgdami nuo tos savo impotencijos ieško kuo didesnio sudirginimo, o labiausiai dirgina būtent visokios rūšies iškrypėliškumas. Iš pradžių bėga pas prostitutes, kol nusivilia. Tada juos pradeda dar labiau dirginti mintis, o kaip būtų su kitais vyrais. Galiausiai reikia dar didesnio dirgiklio, todėl persimeta ant pedofilijos, nekrofilijos, zoofilijos ir galiausiai pabaigia dienas beprotnamyje. O juk tereikėjo mažiau gerti arba sugebėti išlaikyti normalius santykius su ta savo antra puse.

Aš neturiu jokių žalingų pomėgių, jokių ligų ir vis dar išgyvenu didžiulę meilę kartu su savo mylimąja. O taip yra, nepaisant man Dievo skirto palankaus likimo gauti nuostabią sutuoktinę, dar ir dėlto, kad turiu teisingą tikėjimą, kad esu ištikimas, lankstus tarpusavio santykiuose, kad neparsiduodu neigiamoms emocijoms, nepuoselėju nuoskaudų nuoskaudėlių. Žmonės yra ne šventieji ir tuo labiau aš ne šventasis, bet reikia gi neprarasti sveikos nuovokos. Bet rašau ne dė to, kad aš būtent esu kažkoks šaunuolis dalinantis savo gyvenimo patirtį kitiems. Apie save ir savo patirtis iš principo iš vis nenoriu nieko šnekėti. Esu nieko neišsiskiriantis paprastas žmogus, visiškai neįpatinagas. Su manim gatvėje prasilenkdamas tikrai neatkreiptum dėmesio, man virš galvos nėra jokiso aureolės. Man nereikia jokio dėmesio, pagarbos, pinigų, tiesiog rašau apie tai, apie ką negalima nutylėti. Mano rašymo šiuose forumuose paskirtis yra tiesiai šviesiai išrėžti gryną tiesą, kad ir kokia neskani ji būtų. Tuo aš prisidedu prie naujos tikrovės formavimo. Bent jau aš taip įsivaizduoju. Nes iki šiol nebuvo nieko, o dabar jau yra kažkokia materializuota bitų ir baitu būdu mintis, ją perskaitys žmonės, nebūtinai su tuo sutiks, bet to man ir nereikia. Svarbu, kad tik perskaitytų. Tame matau didžiausią prasmę, nes reikia kurti geresnę tirkovę, nei yra dabar.

normaliam zmogui tai ka cia sakai yra ne kokia nors dorybe o liga.


Nežinai, kas yra normalu. Nespręsk pagal save. Tie žmonės, kurie tikrai yra įsimylėję patvirtins, kad jų nedomina kiti, nes mintis sukoncentruotos į tą vienintelį ar vienintelę. Taip dar nebuvo, kad žmogus tikrai mylėtų vienu metu du žmones. Tiesiog tai reikšia, jog normaliai nemyli nei vieno iš jų. O meilės iš dalies nėra. Čia jau reikia vartoti kitus terminus.

jei tau tai svetima ir neturi jokio noro ta daryti tai galima tiesiog diagnozuoti kad esi nenormalus.


Taip, paleistuvystė man yra svetimas dalykas. Gyvenime nesu nieko panašaus net iš tolo padaręs. Bet man tikrai nėra svetimas noras mylėtis ir turiu to noro su kaupu, kaip beje ir “galėjimo”, nes vien tik noro juk neužtenka :) Bet argi tai nenormalu ar nesveika, kad man tai patinka daryti tik su žmona. Jei ji man dar neatsibodo, tai galiu būti ramus dėl savo sveikatos. :) Žinoma, jei ji man atsibostų, kas parodytų, jog man prasidejo impotencija, aš čia taip nesidžiaugčiau, bet vis vien neičiau pas kekšes jau vien iš principo. Nusilenkčiau Dievo valiai ir geriau pakentėčiau. Skamba fantastiškai? Aišku, aš dabar nežinau, kaip ten būtų iš tikrųjų, nenoriu prisisneketi ant saves, bet turiu tokį tvirtą nusistatymą. O nusistatymas turėtų padėti nesuklysti. Ko gi man dabar nervuotis?

Žiūrint iš fiziologinės pusės, ar lytinė anatomija nėra ta pati pas visas moteris? Todėl fiziologiškai tikrai nėra reikalinga keisti moteris. Kitas dalykas yra žmogaus psichologija. O va čia jau dygsta impotencijos daigeliai, nes impotencija atsiranda pirmiausia galvoj, o tik paskui uodegoj. Jei fiziologiškai moteris yra vienodos, tai jos keičiamos tik dėl to, kad jau pasirodė impotencijos požymiai arba iš baimės, kad tai gali atsitikti. Ir tik nereikia čia visokių išvedžiojimų, kad galima mylėti visas moteris. Nu nebent tavo užduotis apvaisinti kuo daugiau skirtingų patelių, kad palikuonių nežmoniškai daug priveistum. Tokiu atveju žinoma jau nebeina kalba apie impotenciją, viskas dėl to tvarkoj. Bet nemačiau dar nei vieno, kuris tai suprastų kaip misiją, o ne kaip iškrypėliškumo įgyvendinimą ar impotencijos “gydymą”. Tad jei ne palikuonių padauginimas, kad ilgamžė mūsų tauta neišmirtų, tai tada tik impotencioja ir ne kitaip.

sakai negaliu as ir jums todel negalima


Ne mano kaltė, kad nesugebat su savo draugėm ar žmonom ilgai sugyvent, ar turit psichinių nukrypimų dėl to, kad jus vaikystėj mažai mylėjo. Esat nuskriausti likimo ir turit tai pripažinti ir su tuo susitaikyti. Jums tiesiog nepasisekė. Kiti gimsta be rankų ir be kojų, tai ką jiems sakyt?! Taip ir jus matyt esat savaip defektuoti. Reikia su tuo susitaikyti, kaip su neišvengiamu dalyku ir parodyti nuolankumą Dievui, o ne aklai daryti savo. Mano tikslas buvo pagarsinti, kad paleistuvystė yra nuodėmė, o įstatymas tik informuoja apie tai. Kita vertus, man nereikia, kad būtumėt už paleistuvavimą visaip kankinami. Bet jeigu tie kankinimai už tokius dalykus neišvengiami tai ką man daryti, gal užsimerkti? Jei aš kol kas dar nesukūriau tikrovės, kad žmonės nebūtų už nieką baudžiami, tai bent jau laikinai apšviesiu tuos žmones, ką daryti, kad esamoje tikrovėje jie kuo mažiau nudegtų.

Aš tik vykdau man skirtą užduotį, jokiu asmeniškumų. Bet svarbiausia ką tu turi suprasti yra tai, jog aš niekada nepataikauju. Nors tu esi nuolatinis mano forumų lankytojas, už ką aš tau esu dėkingas, tačiau dėl to nenuolaidžiausiu ir savo skelbiamos tiesos neiškraipysiu. Aš visada atviras diskusijai, stengiuosi atrašyti į visus pranešimus, neignoruoju jokio žmogaus, kuris su manimi šnekasi. Bet jei aš tave asmeniškai erzinu savo idėjomis, tai dėl tavo paties gerovės tada yra geriau su manim nebebendrauti arba perlipti per save ir savo asmeniškumus.
Kyras1
 
Pranešimai: 104
Užsiregistravo: Pir Rgp 10, 2009 11:01 pm

Re: Dievo įsakymai teikia informaciją

Standartinė Digix » Sek Bal 04, 2010 4:06 am

Tai as nesakau kad tau reikia dvasiskai isduoti savo zmona zinoma jei kazkoks durnius keicia mylimasiai kaip kojines tai cia jau labai blogai. tokiu taveju kokio pateisinimo nera ir galim nesigincyti.
dauzyti kitu zmoniu gyvenimus tai nieko gero.

bet zinai kaip sakoma susilaikymas tada kai nenori nera dorybe :)

bet tai ka tu vadini paleistuvavimu netui nieko bendro su meile ar isdavyste. pvz as visai nieko prie jei mano zmona susiranda sau su kuo pazaisti, o as turiu labai skirtingus reikalavimui zmonai lovoje ir ne lovoje. tas pats asmuo to jokiu budu negali atlikti. Kodel kartu pvz i lova nepasikvieti savo zmonos drauges su jos vyru? Kam nuo to bus blogai? bent jau man seksas atrodo dalykas totaliai neturinti nieko bendro su meile, tai tas pats kaip ziurti idomu filma ar valgyti skanu maista.
pvz sakykim vaziuoji traukiny, nera ka veikti visas dvi valandas tai kodel nepasibasrkinti su greta sedincia moterim? arba su dviem moterim? nu su vyru kazkaip nesinori, bet jei kam patinka tai kodel ne.
arba net vaikams mokykloje tai butu visai neblogas usimemimas vietoje to kad berniukai mergaites tampytu us kasu ir erzintu, galetu jie usisimti daug ideomesne veikla. ipac kad tokiu metu atsiranda hormonai stiprinantys darugyste nu ir raumenu pamankstinimui tinka. o jei kokia gims vaikas tai reikai džiaugtis o ne abortus daryti, tevai gali pasirūpinti nes vistiek ta mergaite po mokyklos apie vaikus net nemastys kol pati 40 metu nesulauks, o tada jau vistiek savu vaiku tureti negales.
(nu pasvajoti galima nors tas tas dar negreitai bus. zinai gaila kad vaikysteje kai ta buvo galima daryti po 10 kartus per diena as vietoje to su mergaitemis musiausi)

seksas jau seniai neturi nieko bendro su gimines pratesimu, tai galima sakyti toks sportas tik kad kiek pavojingas. nesuprantu kodel tu ji nori su meile susieti?
neuprantu kodel tas dievas turetu darausti viena is sporto rusiu, tai kodel ne futbolas ar boksas? ten daug daugiau zalos ir blogio.

as suprantu kad paleistuvavimu tu vadintum tuo jei vyras meta savo zmona ir eina pas kita arba apgaudinėja. bet nemanau kad visiškai bereikšmi raiumenu pramankstinima reiketu taip smerkti.

Mano tikslas buvo pagarsinti, kad paleistuvystė yra nuodėmė, o įstatymas tik informuoja apie tai.

Begėdiškai meluoji, tu tiesiog nori savo ribota mastyma visiem primesti dievo vardu.
aiskai paminejai kad tu neturi jokio noro "paleistuvauti" ir tiesiog mekenti tu kas galvoja kitaip.
as irgi kazkada toks buvau kaip tu tada buciaus galejes visokus paleistuvius, gejus ir "pedofilus" drasiai kepti ant lauzo.
bet dabar mastau atbulai niekada nebuciuau net pagalvojes kad kad sitaip bus. Tiesiog surpatau kad visa ta neapykanta tik is pavydo.
gal ir tau taip nutiks kada nors. jau gerai kad bent pats mastai apie dieva o ne klausia tu kas nori tavim pasinaudoti.
Digix
 
Pranešimai: 56
Užsiregistravo: Sek Rgp 23, 2009 4:09 pm

Re: Dievo įsakymai teikia informaciją

Standartinė Digix » Sek Bal 04, 2010 4:22 am

P.s.
pamirau pasakyti kad del seksualiniu dalyku zmones yra baisia nenormalus. pvz yra zmoniu norinciu kad jiem kaktu ant galvos arba i krutine adatas badytu. buna norinsiu apsimestu kudykiais ir sisioti i pamapersus.
ir daugybe visokiu nesuviokiamu protu absurdisku dalyku daryti kurie paprastai betkuriam kuris to nenori yra baisiai slykstus.
pastebejau kad smogus megstantis sisioti i pampersus daznai baisia bjaurisi zmogumi kuris pageidauja kad jam pvz kakotu kitas ant galvos ir vadina jis isekrypeliu. Nors mums is sono ziurint abu jie trenkti nevisprociai.

tacisu va cia ir reikia ismokti tolerancijos jei tavo poreikiai vienokie tai turetum nugaleti save ir nesmerkti tu kuriu poreikiai kitokie.

beje tai danai yra ir to "paleistuvavimo" priežastis jei zmona pasislykstes savo vyru kuris ja be galo myli rupinsi vaikais, ir neturi jokiu daugiau problemu nei ta kad jis kazkodel nori gerti moters slapima.
tokia puiki seima isirs del kazkokio menknieko.
tai geriau tegul vyras suiranda moteri kuri patenkintu ta jo durniska poreiki o su mylima zmona galima daryti visa kita
Digix
 
Pranešimai: 56
Užsiregistravo: Sek Rgp 23, 2009 4:09 pm

Re: Dievo įsakymai teikia informaciją

Standartinė Kyras1 » Sek Geg 09, 2010 6:12 pm

“bet zinai kaip sakoma susilaikymas tada kai nenori nera dorybe”


Nu teisingai, tai yra dorybė, ypač iš moralinių kanonų pusės žiūrint. Aš juk to ir neneigiau. Aš tiesiog rašiau “O štai naujas žmogus tiesiog nedalyvauja orgijose, nes tai jam svetima, o ne dėl to, kad turi susilaikymo dorybę.” Taigi, kaip matai, aš susilaikymą irgi vadinu dorybe. Bet mano mintis buvo, kad nors ir tai yra dorybė, bet dar ne pats geriausias variantas, nes “ Būtent, jei žmogus nepaleistuvauja tik dėl to, kad turi valios susilaikyti, tai jis vis dar nėra naujas žmogus, nes naujam žmogui net nekiltų mintys apie susilaikymą dėl to, kas jo visiškai netraukia”. Hierarchija yra tokia, kad naujas žmogus yra dvasiškai tobulesnis už seną žmogų su susilaikymo dorybe, o pastarasis yra aukščiau nei senas žmogus, kuris tos dorybės neturi.

“bet tai ka tu vadini paleistuvavimu netui nieko bendro su meile ar isdavyste. … pvz as turiu labai skirtingus reikalavimui … tas pats asmuo to jokiu budu negali atlikti. … bent jau man seksas atrodo dalykas totaliai neturinti nieko bendro su meile, tai tas pats kaip ziurti idomu filma ar valgyti skanu maista. “


Tie tavo reikalavimai tik atrodo tau, kad jie yra tavo. O iš tikro, tai kipšiuko reikalavimai, kuris nori tave pražudyti. Kita vertus, žmonės dėl vieni kitų daug ką gali padaryti, jei stengiasi, daug įgeidžių gali išpildyti. Tik matai problema paprastai būna ta, kad mes visi tikimės visko pirma iš kito, vietoj to, kad patys pirma dėl tų kitų kažką padarytume. Juk jie irgi daug ko nori. Va tada galbūt paaiškės, kad tas pats asmuo gali daug ką atlikti. Aišku, jei tu kalbi apie tai, jog norėtum pamylėti ir blondinę ir brunetę, ir liesą ir storą, tai jau nemažai keblumų kyla. Bet klausimas, kam to reikia? Juk tiek blondinės, tiek brunetės anatomija ta pati. Vadinasi tie tavo reikalavimai neturi nieko bendra su pačiu seksu, apie kurį mes čia kalbam. Ko iš tikrųjų tu nori, yra tai, ko tas asmuo tikrai negali patenkinti, nes tu nori, kad tas asmuo nebūtų tuo, kuo yra. Vadinasi tie reikalavimai tėra užslėptas būdas pateisinti kitų asmenų buvimą. Todėl reikia ir kalbėti tiesiai apie tai, jog tu nesugebi sukurti pilnaverčio ryšio su vienu žmogumi, nes pats esi savyje pasidalines į kelias dalis, todėl tau ir kitų asmenų reikia kelių. Toks asmenybės pasidalinimas, fragmentacija atsiranda dėl gobšumo, noro turėti daugiau nei gali pakelti.

Seksas ir susijęs, ir nesusijęs su meile. Kaip pažiūrėsi. Iš vienos pusės, jis nesusijęs, nes galima jį atlikti ir be meilės, o meilė gali kažkuria prasme išgyventi ir be sekso. Tačiau iš kitos pusės žiūrint viskas ne taip jau paprasta. Štai tarkim tai tas pats, kad tu sakytum, jog valgyti nėra susiję su nusikalstamumu. Iš pirmo žvilgsnio taip, bet pažiūrėk, jei piktadariai nevalgytų, tai jie išmirtų ir nusikalstamumo nebebūtų. Tai va analogiškas ryšys yra ir tarp sekso bei meilės.

Žinoma seksas yra malonumas, kaip ir skanus maistas. Bet tu žinai, kas būna, kai persivalgai to skanaus maisto. Todėl neapsiesim be saikumo principo iškėlimo. Aš manau, kad monogaminė santuoka yra tobulas išradimas mėgautis seksu ir tuo pačiu išpildyti saikumo reikalavimą. Manau taip geriau, nei mylėtis su penkias skirtingais žmonėmis, bet griežtai tik viena poza ir įtelpant į 1 minutės normatyvą, kad išpildytum saikumo reikalavimą. Iš anksto atremiu argumentus dėl įvairovės. Až žinau, kad tu pasakysi man, kad tu sutinki, jog nereikia persivalgyti, bet nedraudžiama juk maitintis įvairiai. Lygiai taip ir su seksu, nedraudžiama mylėtis įvairiai, bet juk tas „įvairiai“ yra susijęs su paties dalyko sudėtimi. Tu gali įvairiai mylėtis, naudoti įvairias pozas ir tt. Bet kiti žmonės visiškai nereiškia sekso įvairovės. Čia tik tokia iliuzija. Juk visų moterų anatomija ta pati. Va čia ir paaiškėja, kad paleistuviams visai ne sekso įvairovės reikia, o kitų žmonių įvairovės, nes jie iš principo negali išbūti su vienu žmogumi. Jie tarsdi nori tuo pat metu būti keliose skirtingose santuokose, taip išdraskydami save ir keldami destrukciją. O kam visa tai, iš kur kyla tokia destrukcija?

Kalbėjom apie maistą, kad visos problemos prasideda, kai žmogus persivalgo, arba nesuderina maisto. Tada jam visokie virškinimo sutrikimai prasideda. Čia fizinė skausmų prigimtis yra aiški. Bet man šitie dalykai nėra idomūs. Man daug idomiau dvasinė dalykų prigimtis. Pirmiausia mes matom, jog žmogui skauda. Tai yra tarsi nuobauda jam už kažką, bet kartu ir auklėjamoji priemonė. Abu šie aspektai turi būti. Būtent todėl ir pasidaro aišku, kad žmogus kenčia skausmus ne dėl paties persivalgymo fakto. Nes tada išeitų, kad jis kenčia už tai, kad yra auklėjamas. Pats persivalgymas tėra tik manifestacija kažkokios blogybės, o kartu jis yra ir gydymosi forma nuo kažkokios guiluminės blogybės. Bet nuo ko reikia gydytis persivalgant? Primityviai žiūrint keldamas skausmą bėgi nuo neskausmo. Vadinasi yra kažkokia būsena, kuri yra ne tik kad priešingybė skausmui, bet netgi labai maloni. Sunku pasakyti, kas tai yra, bet akivaizdus faktas yra tai, jog tai yra negerai, taui musmm nenaudinga kakodėl, todėl tos būklės reikia atsisakyti. Geriausias ją mažinti po truputį, taip išvengiant didelių skausmų. Jau nuo seno žmonės yra supratę saikingumo, susilaikymo, pasniko naudą. Matyt ne veltui. Pasnikauti yra geriau, nei siekti to paties rezultato persivalgant ir kenčiant baisius pilvo skausmus.

Grįžtant prie sekso, reikia pasakyti, kad šis dalykas nėra visiškai analogiškas valgymui. Su valgiu galima persivalgyti, o su seksu nėra tos bėdos. Juk gali mylėtis tik kiek jėgos leidžia ir ne daugiau. Bet kaip gi kovoti su ta aprašyta nuodėminga būkle? Per pasniką. Taip, kaip reikia valgyti saikingai, taip ir sekso reikalą reikia naudoti saikingai. Jei valgio atveju saikingumas reiškia mažesnę porciją, tai sekso atveju saikingumas reiškia tik vieną partnerį. Bet jei žmogus nepasnikauja, tai jis tada eina skausmingu keliu. Ta paminėta maloni būklė pati tarsi verčia jį padaryti taip, kad ji būtų sunaikinta. Todėl besivaikydamas dar didesnio malonumo žmogus galiausiai pajunta visiškai priešingą dalyką – nemalonumus. Gydymasis eina lygia greta. Siekdami nemalonumo ir jį pajusdami, mes gydomės nuo paties malonumo, kaip tokio. Mes suprantam, kad malonumas nėra jau toks geras dalykas, nes jis neišvengiamai susijęs su nemalonumais, kurie mums tikrai nepatinka.

Nustatyta empyriškai, kad kuo didesnis malonumas, tuo greičiau tampa savo priešingybe – nemalonumu. Žmonės turi riboti tai, ką jie laiko malonumais, kad išvengtų nemalonumų. Kiekvienam reikalui yra sava ribojimo išraiška. Maistui tai yra kiekio klausimas, seksui tai yra ne kiekio, o partnerių skaičiaus klausimas. Tiems kuriems yra dėl to skaudu, aš tegaliu pasakyti, jog jie nieko nepakeis, kol jie yra šiame žaidime. Jie gali spjauti į akivaizdžią realybę ir bandyti laimę atsiduodami beatodairiškiems malonumams, bet neužilgo jie patirs karčius vaisius. Sekso atveju tai iširusios šeimos, venerinės ligos, susvetimėjimas kitiems žmonėms, neurozės ir pan. Tada žmogus bus išauklėtas tuo, kad pats sau pripažins, jog malonumas nėra jau taip gerai. Juk viskas vyksta tik dėl šito pripažinimo. Juk visi nemalonumai mūsų gyvenime tėra musm siunčiami tik tam, kad mes išsižadėtumėm malonumų garbinimo. Taigi, mes galim mėgautis malonumais, bet privalom jų negarbinti, sau per pasniką ir susilaikymą tyliai vis pripažindami, jog malonumas nėra gėris. O jei taip nepatinka, tai vienintelė išeitis varyti lauk iš šio durno žaidimo....

Taigi, reziume, skanus maistas yra gerai, seksas irgi yra gerai, tik turėkim proto šiame gyvenime neprisidaryti sau bėdų. Todėl nepadauginkim skanaus maisto ir nesivaikykim svetimų sekso partnerių.

Atvirai pasakius aš nesuprantu, kodėl malonumas šiame iliuziniame žaidime yra blogis, tuo labiau, kad žaidimo prizas yra begalinis malonumas Rojuje. Bet deja taip jau yra. Pilna įrodymų tai patvirtinančių. Juk kas nutinka padauginus malonumu... Persivalgysi skaudės pilvą, turėsi meilužių - galiausiai teks skausmingai skirtis su sutuoktiniu arba ligos užpuls arba psichika pašlis. Šitie fiziniai dalykai tėra kažkokių fundamentalesnių dvasinių dalykų atspindžiai. Kodėl malonumas yra blogis? Kodėl žmogusd turi susilaikyti nuo to, kam jį pats Dievas sutvėrė? Aš nežinau, bet taip yra. Jei manot, kad tos viso taisyklės tėra tik gudrių žmonių sugalvotos, kad manipuliuoti masėmis, tai pirmyn nesivaržykit, nesaikingai mėgaukitės malonumais stačia galva. Aš tuo tarpu būsiu apdairesnis. Man dar niekas neįrodė, kad moralė tėra žmogaus išgalvota. Man atrodo priešingai. Net jei tos taisyklės yra žmonių išgalvotos, tai ne dėl manipuliavimo, o iš karčios patirties. Tėvai, juk nori gero savo vaikams, todėl pasidalina gyvenimo metu sukauptomis patirties išvadomis. O ar konkrečiai taip sakė Dievas, čia ne prie ko. Jis gali kalbėti įvairiai. Gal tėvų rūpestyje ir skleidžiasi Dievo balsas, juk nebūtina siųsti tiesiogiai kažkokių pranašų.

“seksas jau seniai neturi nieko bendro su gimines pratesimu, tai galima sakyti toks sportas tik kad kiek pavojingas. nesuprantu kodel tu ji nori su meile susieti? “


Matai, taip galvoti visi norėtų, bet deja Dievas draudžia paleistuvavimą, nes tai yra kažkas mums labai negero. Ir seksas tikrai nėra blogis dėl to, kad per jį ateina visokie nemalonumai, nes šitie dalykai blogio neneša. Venerinės ligos nėra blogis, tai tėra vaistai. Jokie nemalonumai, jokios venerinės ligos nenuneš žmogaus į pragarą. Seksas tarp daugybės žmonių dvasine prasme draudžiamas ne dėl to, kad neplistų ligos. Nes pačios ligos yra teigiama priemonė žmonėms susiprasti kas yra kas. Seksas tarp daugybės žmonių draudžiamas dėl kažko, ko mes dar matyt ir suvokti negalim, tiesiog turim susitaikyti. Ir patikėk, jei mylėjasi su daug moterų ir nesusirgai, tai tau labai nepasisekė, nes negavęs tų ligų, tu neturėjai progos padaryti kažkokios išvados, dar kol esi gyvas. Dėl to turėsi daug sunkiau kamuotis po to, kai numirsi.

“as suprantu kad paleistuvavimu tu vadintum tuo jei vyras meta savo zmona ir eina pas kita arba apgaudinėja. bet nemanau kad visiškai bereikšmi raiumenu pramankstinima reiketu taip smerkti. pvz sakykim vaziuoji traukiny, nera ka veikti visas dvi valandas tai kodel nepasibasrkinti su greta sedincia moterim? …”


O tu labai gudrus su tuo savo raumenų pramankštinimu. Gerai, paanalizuokim. Kokius turime Dievo įsakymus, kurie turi ryšio su aptariama situacija? Nepaleistuvauk, nemeluok, negeisk svetimo vyro ar moters, nevok…

Pastaba: Žmonės tampa vyru ir žmona ne tik prie altoriaus ar “zakse”, kas tėra tik santuokos užtvirtinimas oficialiai. Žmonės tampa sutuoktinių pora prieš Dievą, kai jie sąmoningai kartu permiega abipusio geismo vedami. Būtinos dvi sąlygos: permiegoti ir geisti. Permiegojimas susijęs su giminės pratęsimu, o geismas susijęs su nuosavybe. Svarbu tik, kad nei vienas iš jų negeistų svetimo, t.y. tokio, kuris jau su kažkuo yra susituokęs prieš Dievą. Kodėl svarbu permiegojimas? Todėl kad santuokos vienintelis dieviškas tikslas yra giminės pratęsimas. Nuo to momento, kai tik atsiranda teorinė galimybė vaikui atsirasti, mes jau turim šeimą, turim sutuoktinius. Išimtis yra seksualiniai santykiai be abipusio geismo, be meilės ar iš prievartos. Todėl privartautojas ir jo auka netampa sutuoktiniais, nors ir iš to gimtų vaikas. Ir priešingai, jei yra abipusis geismas, bet nėra sugulimo, šeimos irgi dar nėra. Yra tik dviejų žmonių meilė, bet ne šeima. Šito dalyko nereikia painioti su svetimavimu, nes svetimauji netik pergulėdamas su kitu žmogumi, bet net ir jo geisdamas. Tada svetimauji savo širdyje. Tačiau susituokti širdyje negali, nes vienpusio geismo neužtenka santuokai. O abipusis geismas pasidaro tik sugulus, nes iki sugulimo tėra tik du vienpusiai geismai, kurie nesusijungia kol n4ra sugulimo, kaip realizacijos.


Pirmas aktualus mums Dievo įsakymas yra “negeisk svetimo vyro ar svetimos moters”. Jei ta moteris traukinyje yra kažkieno žmona, tai tu padarysi baisią nuodėmę jos užsigeidęs. Užtenka jau mintyse geisti, nereikia net prisiliesti. Jei ta moteris nėra niekieno žmona, tai dar lieka klausimas ar tu pats nesi kažkokios moters vyras, nes tu vis vien geistum svetimos moters, kadangi savo nesvetimą žmoną jau turi. Dar ne viskas... Jei ta svetima moteris turi vyrą, arba jei ji neturi, bet turi tu, arba jei turit abu, tai sugundydamas ją pažeistum įsakymą “Nevok”, kuris draudžia apiplėšti kitus žmones. Ir kalba eina ne apie kokius rakandus, bet ir apie dvasinį apiplėšimą. Sudarydamas progą kitam nusidėti, tu ji dvasiškai apiplėši. Todėl draudžiama yra kitus stumti nuodėmę daryti.

Net jei tu ir negeidi tos moters ir ji tavęs, o tai reiškia, kad jus nepažeidžiate įsakymų “negeisk” ir “nevok”, tai vis vien pažeistum įsakymą “nesvetimauk”. Vadinasi raumenų pramankštinimas jau nebeįmanomas jei bent vienas iš tu dviejų žmonių yra su kažkuo susituokęs. O dar atmink, kad apie tai, ką traukinyje padarei negali meluoti savo žmonai, jei tokią turi. Ir nebūtinai ji turi klausti tavęs, nes jei tu žinai, kad jai tas nepatiktų, todėl meluoji jai jau savaime, t.y. ją objektyviai agaudinėji. Vadinasi, raumenų pramankštinimas traukinyje jei tu esi vedęs tau duoda potencialiai dvi nuodėmes. Svetimavima ir melavimą. Nebent tu grižęs pasisakysi savo žmonai, kad ji žinodama apoie tavo neištikimybę galėtų rinktis ką toliau daryti. Tokiu aveju nesiskaitys, kad žmoną apgaudinėji, o tik tai, kad tu svetimavai. Geriau jau taip, nei svetimauti ir dar ją tuo pačiu apgaudinėti.


Nu tarkim tu neturi žmonos, o ji neturi vyro, tai reiškia, jog jus tada tame traukinyje tiesiog susituokiate pries Dievą. Tokiu atveju nieko čia savaime blogo nėra, jei tik paskui tu vykdysi vyro pareigas, o jinai tau žmonos pareigas. Nes jei abu toliau eisit su kitais traukiniuose mylėtis, tai abu svetimausit vienas kitam. Jei kažkuris vienas tai padarys, tai jis bus įvykdęs neištikimybę ir todėl antrasis galės jį “atleisti”, t.y. išsiskirti ir vesti kitą sutuoktinį. Tačiau draudžiama sąmoningai siekti ir skatinti, kad kitas svetimautų, tam, kad su juo išsiskirti, nes tu tampi to svetimavimo bendrininku, o tai reiškia ir vienodai atsakingu ir todėl esi vertas supuvusio sutuoktinio ir todėl negali su juo skirtis.

Tačiau vis dar lieka vadinamasis “raumenų pramankštinimo” klausimas. Kaip pasimylėti su moterimi, kad nepadarytum jokios nuodėmės ir ji netaptų tavo žmona? Ar tai įmanoma iš vis? Kaip ir rašiau prieš tai, tu turi “negeisti svetimo”, “nevogti dvasinių turtų”, “nemeluoti savo sutuoktiniui” ir raumenu pramankštinimui skirtuose seksualiniuose santykiuose apseiti be kokių jausmų, nes kitaip būtų santuoka.

Todėl praktiškai labai sunku įsivaizduoti tokius lytinius santykius be nuodėmės. Kaip tai turėtų atrodyti? Tiesiog traukinio kupė, be jokių išankstinių gundymų, be jokio geismo ar jo skatinimo, vien dėl fiziologinio noro pamankštinti raumenis nesusituokusi moteris nusirengia savo drabužius, o irgi su niekuo nesusituokęs vyras nusimeta savo drabužius ir kimba į fizinį darbą. Po to, abu lyg niekur nieko apsirengia ir apie tai net nešneka, kad neatsirastu nei mažiausio bendrumo tarp jų. Va tau pateksiu labai gerą pavyzdį. Turėtų būti panašiai, kaip kai aš nuvažiuoju į štanginę sportuoti, prisėdu prie staklių ir pakilnoju svarmenis, bet dėl to nepajaučiu joko ryšio ar kažkokių sentimentų toms staklėmis, nu nebent pripažįstu sau, kad su tom staklėm sekėsi geriau pasportuoti, nei su greta stovinčiom. Tai dabar ir tu pabandyk įsivaizduoti. Ta moteris tau turi būti ne daugiau nei tos šaltos plieninės staklės. Kaip mes negeidžiam staklių, taip neturim geidulingai žiūrėti ir į tą moterį traukinyje. Taigi “raumenų pramankštinimas” teoriškai įmanomas, bet praktiškai per maža tikimybė, kad vienoje vietoje susieis du tokie žmonės. Ir dar ne viskas. Jei vyrui ir gali seksas būti visiškai bejausmis dalykas, kad išlieti tai kas susikaupė, tai dar nesu girdėjęs apie tokias moteris, kurios norėtų mylėtis dėl raumenų pramankštinimo, o ne dėl elementaraus noro padaryti kažką nešvankaus. Moteris gali tavęs net ir negeisti, bet ji geidžia paties sekso su tavimi, t.y. ne raumenų pramankštinimo geidžia, bet geidžia padaryti kažką nešvankaus pagal jos suvokimą. Santykiaudams su tokia moterimi, tu tampi ištvirkavimo bendrininku. Nu tiek to… Išvada yra, kad teoriškai galima tuos raumenis pramankštinti nepadarant nuodėmės ir nesusituokiant, čia turiu pripažinti tavo argumento tiesą, bet praktiškai žiūrint, man vis vien atrodo beveik neįmanomas dalykas. Nežinau, nu gal taip ir būna…


Begėdiškai meluoji, tu tiesiog nori savo ribota mastyma visiem primesti dievo vardu.
aiskai paminejai kad tu neturi jokio noro "paleistuvauti" ir tiesiog mekenti tu kas galvoja kitaip.


Nesuprantu, kodėl reikia piktintis tuo ką aš sakau, jei aš nekalbu Dievo vardu arba jei paties Dievo nėra iš viso. Aš neturiu noro paleistuvauti, bet tiems kurie tai daro aš neapykantos tikrai nejaučiu. Man jų gaila, nes aš tikiu, kad yra Dievas ir pomirtinis gyvenimas, todėl aš bandau juos paprotinti ir tiek. Jei visgi to nėra, tai aš tada klystu ir atsiprašau už sugaišintą laiką. Agresijos aš neskleidžiu, paleistuvių ant laužo nededu. Ir jei būtų mano valia aš visuomet pirmiau ant laužo sukraučiau tuos kurie skuba kitus ant laužų krauti, nesvarbu dėl kokios priežasties. Mano tikėjimą tu puikiai žinai – yra vienas Dievas, todėl žmogus neturi laisvos valios ir nėra atsakingas už tai, ką daro, tai kam tada jį bausti….Bet tai tik tikėjimas. Tačiau milijardai kitų žmonių sutartinai tiki, kad žmogus atsako už savo veiksmus ir kentės pragare už kaltes.

Ar gali būti, jog milijardai klysta, o tik aš vienas neklystu. Vargiai… Teoriškai įmanoma, bet sunku suvokti. Taigi aš laikau duotybe, kad šioje iliuziojoje žmonės yra baudžiami už kažkokias kaltes. Todėl mano pirmiausia užduotis yra sugalvoti, kaip šią iliuziją sunaikinti, na o kol dar nesunaikinau, turiu skaitytis su iliuzijos taisyklėmis ir perspėti žmones, kad nedarytų nuodėmių už kurias yra baudžiaam, nes kitaip jiems labai skaudėtų. Juk mano tikslas yra pasiekti, kad niekas nekentėtų. Jei negaliu paties skausmo šaltinio panaikinti, tai bent bandau paprotinti tuos kutrie ignoruoja akivaizdžius dalykus. Jei aš klystu, jei po mirties tikrai žmonės nebus kankinami pragare už nuodėmes, tai man tik geriau. Tai super, jei taip yra. Suprask, kad aš būčiau tikrai laimingas tai sužinojęs. Aš galėčiau pagaliau nusiraminti ir užsiimti kitais dalykais. Nemanyk, kad man čia didelis malonumas moralizuoti. Bėda tik ta, kad man niekas negali įrodyti, jog to sumauto pragaro tikrai nėra. Todėl negaliu numoti ranka, kol yra bent mažiausia tikimybė.

bet dabar mastau atbulai niekada nebuciuau net pagalvojes kad kad sitaip bus. Tiesiog surpatau kad visa ta neapykanta tik is pavydo.


Mano atveju nėra jokios motyvacijos kylančios iš pavydo. Jei aš paleistuviams pavydėčiau, tai jų nemokyčiau, o tik stebėčiau ir laukčiau, kol jie prisipaleistuvavę pateks į pragarą ir bus kankinami. Tiesa, taip elgiasi daugelis save religingais laikančių žmonių, nes jie išties pavydi paleistuviams. Jie irgi norėtų paleistuvauti, bet turi proto to nedaryti dėl baisių pasekmių. Tačiau nepaisant to, jie vis vien slapta geidžia ištvirkavimų, todėl pavydi tiems kurie yra be skrupulų. Savo pavydo sau sukeltą skausmą bando uždengti mintimis, kaip tie ištvirkėliai bus žiauriai nubausti. Negaliu tokių veidmainių pakesti….

Aš, priešingai, tikrai nepavydžiu paleistuviams, nes jų galas baisus. Aš negeidžiu ištvirkavimų, todėl man patys jų paleistuvavimo faktai nekelia pavyduoliško priešiškumo tiems žmonėms. Kadangi aš tiems žmonėms nepavydžiu ir nejaučiu jiem neapykantos, aš čia taip daug dirbu bandydamas juos perkalbėti. Mastyk, Digixai logiškai. Juk taip nebuna, kad padėtum ir rūpintumeis tuo, kuriam pavydi arba kurio neapkenti. O jei aš rūpinuosi, tai kaip tik ir reiškia, jog aš nepavydžiu ir kad nėra pas mane neapykantos.

tacisu va cia ir reikia ismokti tolerancijos jei tavo poreikiai vienokie tai turetum nugaleti save ir nesmerkti tu kuriu poreikiai kitokie.


Nu tu misteris šaunuolis esi su tokiais patarimais. Ką aš turiu toleruoti? Kad žmogus prieina prie bedugnės ir ruošiasi kristi, nesuvokdamas savo elgesio pasekmių? Juk tokiems reikia padėti. Aš bent turiu pabandyti padėti. Aš juk jo su bizūnais nevanoju, tai, kad aš jam pasakysiu kelis žodžius, gal jau nepadarys baisios žalos. Atsiprašau iš anksto tik už sugaišintą laiką. Bet patys žmonės to laiko nevertina. Tie mano žodžiai nėra didesnis šlamštas už tai, ką jie sugaišta per teliką klausydamiesi apie visokius niekus.

Žinoma, jeigu aš esu neteisus, o kažkas vadovausis mano patarimais, tai gal paskui pyks ant manęs. Bet vėlgi, jei nėra pomirtinio gyvenimo, tai nebebus kada ir kam pykti. Mirties akimirką jau bus visiems vienodai ar su viena miegojo ar su dviem. O jei pomirtinis gyvenimas yra kitoks, nei aš piešiu remdamasis visų pasaulio religijų vaizdiniais ir milijardų žmonių tikėjimo paveikslu, tai idomu, kaip jis turi tada atrodyti, kad žmogus gailėtusi, jog per žemišką gyvenimą nepaleistuvavo. Jei tai paleistuvių rojus, tai pasipalaistuvaus ten… Nematau problemos. Bet kokiu atveju, mano patarimai varžo minimaliai. Aš juk sakau: užsiimkit tuo seksu, jis nenuodėmingas, nesvarbu, kaip atliekamas jis nenuodėmingas, jei tenkina tuos du žmones. Tikrai nevaržykit savęs dėl paties mylėjimosi, nu tik pasistenkit visą tai daryt su vienu žmogumi. Nu ką jau čio tokio prarastumėt pagaliau, jei tik su vienu tą darytumėt…

Apie smerkimą kalbos nėra. Tau tik iš mano grubaus tono atrodo, kad aš smerkiu. Panašiai, kaip darytum išvada, kad barantis vaikus tėvas jų nemyli, juos smerkia, jų atsisako, nuo jų nusisuka. Bet juk bara tik todėl, kad jie jam rūpi, kad jų nepasmerkė, nes kitaip jis nebesivargintų to daryti. Žinai tu padarytum tikrai gerą darbą man, jei imtum pagaliau man ir įrodytum, jog moralės Dievo nėra, jog visi tie moralizavimai tėra žmonių išmislas. O tai dabar gaištu laiką… Juk mano tas gyvenimas nėra begalinis, galėčiau daug kitų dalykų nuveikti….


Dar dėl to šlapimo gėrimo. Manau, kad saiką reikia jausti visur. Negalima žmonių paikinti. Ne ta žmona vyrą turi pas meilužę išleisti, o pats vyras turi susiimti ir apsieti be tokių įškrypusių įgeidžių. Ne viskas yra galima, ko tik mes užsigeidžiame. Reikia turėti valios pagaliau, negalima išskysti. Kita vertus tegul žmonės sau žinosi…
Kyras1
 
Pranešimai: 104
Užsiregistravo: Pir Rgp 10, 2009 11:01 pm

Re: Dievo įsakymai teikia informaciją

Standartinė Digix » Pen Geg 14, 2010 7:47 pm

Net jei tu ir negeidi tos moters ir ji tavęs, o tai reiškia, kad jus nepažeidžiate įsakymų “negeisk” ir “nevok”, tai vis vien pažeistum įsakymą “nesvetimauk”. Vadinasi raumenų pramankštinimas jau nebeįmanomas jei bent vienas iš tu dviejų žmonių yra su kažkuo susituokęs. O dar atmink, kad apie tai, ką traukinyje padarei negali meluoti savo žmonai, jei tokią turi. Ir nebūtinai ji turi klausti tavęs, nes jei tu žinai, kad jai tas nepatiktų, todėl meluoji jai jau savaime, t.y. ją objektyviai agaudinėji. Vadinasi, raumenų pramankštinimas traukinyje jei tu esi vedęs tau duoda potencialiai dvi nuodėmes. Svetimavima ir melavimą. Nebent tu grižęs pasisakysi savo žmonai, kad ji žinodama apoie tavo neištikimybę galėtų rinktis ką toliau daryti. Tokiu aveju nesiskaitys, kad žmoną apgaudinėji, o tik tai, kad tu svetimavai. Geriau jau taip, nei svetimauti ir dar ją tuo pačiu apgaudinėti.


labai jau keistai interpretuoji.
jei as tos moters negeidziu net nezinau jos vardo ir jinai analogiskai taip pat ir jei mes abu niekam nesuruosiame meluoti nes pvs as visai nieko prie jei mano zmona kai manes nera namuose treniruosis su kokiu nepazistamu ir jei as rinsiusi zmona tai ziuresiu kad jinai mastytu taip pat ir aji meluoti nereiketu, tai is esmes kad jei atsivesiu meiluze tai jinai ne tik kad nesupyktu bet dar ir prisidetu prie musu, nu ir jei jinai kazka atsives as taip pat prsidesiu.

beje jei traukinyje sedesiu su zmona o salia kita panele tai butu nesazininga myletis us zmona kai ta vargse sedi is ziuri su pavydu.
o jei neturiu zmonos i ji neturi vyro tai prie ko cia santuoka su zmogumi kuris man totaliai nerupi ir jam neturiu jokios meiles?
Todėl praktiškai labai sunku įsivaizduoti tokius lytinius santykius be nuodėmės. Kaip tai turėtų atrodyti? Tiesiog traukinio kupė, be jokių išankstinių gundymų, be jokio geismo ar jo skatinimo, vien dėl fiziologinio noro pamankštinti raumenis nesusituokusi moteris nusirengia savo drabužius, o irgi su niekuo nesusituokęs vyras nusimeta savo drabužius ir kimba į fizinį darbą. Po to, abu lyg niekur nieko apsirengia ir apie tai net nešneka, kad neatsirastu nei mažiausio bendrumo tarp jų. Va tau pateksiu labai gerą pavyzdį. Turėtų būti panašiai, kaip kai aš nuvažiuoju į štanginę sportuoti, prisėdu prie staklių ir pakilnoju svarmenis, bet dėl to nepajaučiu joko ryšio ar kažkokių sentimentų toms staklėmis, nu nebent pripažįstu sau, kad su tom staklėm sekėsi geriau pasportuoti, nei su greta stovinčiom. Tai dabar ir tu pabandyk įsivaizduoti. Ta moteris tau turi būti ne daugiau nei tos šaltos plieninės staklės.


tu visiskai tesus, apie toki atveji as ir kabu beve kam nusirengineti? tik nereikia persuistengti, kodel negalima po tio pasneketi apie politika arba apie ora? ir visgi kai remkiesi stakles tai insi tas kurios naujesnes ir grazisu blizga, jug neisi prie seno kledaro :)

ir tu labai klsyti manydamas kad tai retas atvejis. tiek vyri tiek moterys dazniausia butent svajoja apie toki pasimylejima kai tu niekam us nieka nestakingas ir jokiu jausmu nesusidaro
abu teisiog pasitenkina tuo kad va patenkinau sita treniruokli ivykdziau jo programa tai dar vadinasi raumenys neatrofuoti.

jei tu to nenori tai nieko ipatingo, nes pvz vieni zmones eina is porto sale ir ten treniruojasi, o mane ten reieketu su bizunu varyti kaip i pragara.
nu bet tavo vertinimas tarodo ktaip lyg as pasakyciau jog sportuoti spotro saleje yra nusikaltimas vien del to kad man tai bjauru.

arba pagalvok jei paimsime kaip pavyzdi vaikus kuriem ts pasimylejimas ivis dar net nesuvokiamas. bet jau teikia malonuma kodel vaikui reikia darusti daryti tai kas naudinga sveikatai ir sukelia malonuma?

Nesuprantu, kodėl reikia piktintis tuo ką aš sakau, jei aš nekalbu Dievo vardu arba jei paties Dievo nėra iš viso.

O todel kad tu man is malonaus sporto padarai nusikaltima. Ir sio atveju prie to dalyko usikabinau todel, kad tu dievo isakymus interpretuoji pagal save visai nevertindmas kad ne visi tokie kaip tu.
kazkodel net nepamastei apie mano duota atveji kuri anskcisu kalbejom ir nusprendei kad "taip nebuna" bet bet tuo pacisu mane padarei savo dievo priesu.
kadangi tavo dievas daudzia tai kas man malonu tai jis blogetis.

Aš, priešingai, tikrai nepavydžiu paleistuviams, nes jų galas baisus. Aš negeidžiu ištvirkavimų, todėl man patys jų paleistuvavimo faktai nekelia pavyduoliško priešiškumo tiems žmonėms. Kadangi aš tiems žmonėms nepavydžiu ir nejaučiu jiem neapykantos, aš čia taip daug dirbu bandydamas juos perkalbėti. Mastyk, Digixai logiškai. Juk taip nebuna, kad padėtum ir rūpintumeis tuo, kuriam pavydi arba kurio neapkenti. O jei aš rūpinuosi, tai kaip tik ir reiškia, jog aš nepavydžiu ir kad nėra pas mane neapykantos.

jei tu nepavydi kodel tada interpretuoji dievo isakyma tokia kryptimi kad jiem butu blogai?

daleiskim as mgstu valgyti bulves o tu kaip gydytojas saugodamas mano sveikata sakysi bulviu valgyti negalima nes keptas maistas nesveika. nors net nepamastai kad bulves nebutinai keptos turi buti.
tai jei jau tu nenori jiem nieko blogo pasiulysk alternatyvas o ne draudziama viskas kas jums malonu.

Nu tu misteris šaunuolis esi su tokiais patarimais. Ką aš turiu toleruoti? Kad žmogus prieina prie bedugnės ir ruošiasi kristi, nesuvokdamas savo elgesio pasekmių? Juk tokiems reikia padėti. Aš bent turiu pabandyti padėti. Aš juk jo su bizūnais nevanoju, tai, kad aš jam pasakysiu kelis žodžius, gal jau nepadarys baisios žalos. Atsiprašau iš anksto tik už sugaišintą laiką. Bet patys žmonės to laiko nevertina. Tie mano žodžiai nėra didesnis šlamštas už tai, ką jie sugaišta per teliką klausydamiesi apie visokius niekus.


matai kai kaa kai tu is zmogaus atimi jo malonuma tai nedaug skiriasi viskas nuo nuzudymo.
jei dalsiekim net as esu koks manjakas zudikas tai net jei tu mane sugausi ir nesodinsi i kalejima bet padarysi kad niekada daugisu nieko nuzudyti negalesiu tai bus gyvenimas pragare. nediselis skirtumas nuo to jei mane tiesiog nusautum.
jei tu man tikrai nori padeti turi ne uzdarusti man daryti ka patinka o suteikti pakaitala pvz duok saudyti nusikaltelius arba kompiuteriniame zaidime naikinti ka nors.

tai va ir siuo atveju vietoje to kad sakytum paleistuvavimas draudziamas, tu pasiulyk kaip tai padaryti nepadarant nieko blogo. va tada nebusi blogietis. reikia surasti ir panaikinti blogio esme o ne kovoti pries simptomus.
Digix
 
Pranešimai: 56
Užsiregistravo: Sek Rgp 23, 2009 4:09 pm

Re: Dievo įsakymai teikia informaciją

Standartinė Kyras1 » Pir Lie 26, 2010 1:46 am

„jei as tos moters negeidziu net nezinau jos vardo ir jinai analogiskai taip pat ir jei mes abu niekam nesuruosiame meluoti nes pvs as visai nieko prie jei mano zmona kai manes nera namuose treniruosis su kokiu nepazistamu ir jei as rinsiusi zmona tai ziuresiu kad jinai mastytu taip pat ir aji meluoti nereiketu, tai is esmes kad jei atsivesiu meiluze tai jinai ne tik kad nesupyktu bet dar ir prisidetu prie musu, nu ir jei jinai kazka atsives as taip pat prsidesiu.“



Visiškai nesvarbu yra tai, kad sutuoktinis pateisina nuodėmės darymą. Yra aiškiai pasakyta „Nepaleistuvauk“. Įsakymai skirti žmogui pasitikrinti, kas jis toks iš tikrųjų yra, todėl nesvarbu ką mano sutuoktinė, nes ji gali manyti ką tik nori. Svarbu yra tik tai, kokia yra objektyvi situacija.

„tu visiskai tesus, apie toki atveji as ir kabu beve kam nusirengineti?“


Aaaa, nepulk cituoti neįsiskaitęs. Aš juk rašiau „vien dėl fiziologinio noro pamankštinti raumenis”. Fiziologinis noras tai visų pirma yra būtinybė. Juk troškulį fiziologiškai pajunti tik kai būni ištroškęs, argi ne taip? Matai, pamankštinti raumenis žmonės gali ne vien tik su traukinio bendrakeleiviais, tad kodėl gi rinktis juos, jei ne iš geismo? Juk yra kitų saugesnių būdų, kaip pramankštinti be mažiausios galimybės svetimauti, jau nekalbant apie prevenciją. Paklausk savęs ar išnaudojai visas galimybes mankštinti tuos raumenis su sutuoktine? Juk kalba eina apie raumenų mankštinimą, o ne aistringus nuotykius. Kaipgi taip gali atsitikti, kad važiuojant traukiniu staiga žūtbūtinai tampa būtina pamankštinti raumenis? :) Aš abejoju dėl žūtbūtinumo, nebent situacija atsitiktų dėl nusikalstamo aplaidumo mankštinti raumenis reguliariai ir tinkamai. Tačiau nusikalstamas nerūpestingumas jau pats savaime yra nuodėmė, todėl ir iš jo sekantys veiksmai yra nuodėmės vaisiai. Taigi, gal dabar suprasi, jog mano aprašyta situacija iš principo galima tik teoriškai, bet niekada praktiškai.


„ir visgi kai remkiesi stakles tai insi tas kurios naujesnes ir grazisu blizga, jug neisi prie seno kledaro“


Aš apie staklių palyginimą sakiau ne ta prasme, kaip tu čia interpretuoji. Aš norėjau pabrėžti totalinį emocinį indiferentiškumą staklių atžvilgiu, jog vienintelis dalykas, ką gali pripažinti yra funkcinis vienų staklių pranašumas prieš kitas. Ties tuo ir pasibaigia mano palyginimas. Ne viską galima priimti tiesmukai lygiavertiškai. Pavyzdžiui, rankų raumenų treniravimas netapatus lytinių organų „treniravimui“, nes pastarųjų naudojimas yra susijęs su moralinėmis kategorijomis, kaip „santuoka“ ir pan. Todėl tik kai treniruoji kitas kūno vietas tu gali rinktis kuo naujesnį ir geresnį treniruoklį.


“jei tu man tikrai nori padeti turi ne uzdarusti man daryti ka patinka o suteikti pakaitala pvz duok saudyti nusikaltelius arba kompiuteriniame zaidime naikinti ka nors.tai va ir siuo atveju vietoje to kad sakytum paleistuvavimas draudziamas, tu pasiulyk kaip tai padaryti nepadarant nieko blogo. va tada nebusi blogietis. reikia surasti ir panaikinti blogio esme o ne kovoti pries simptomus.”


Taigi niekas tau mylėjimosi ir nedraudžia, o sako – imk žmoną ir mylėkis. Reiškia tau skausmas yra susijęs ne su mylėjimosi draudimu ar ribojimu, o su mylėjimosi objektų ribojimu. Tad įvardink tikraisiais vardais. Dabar tu man įrodyk, kodėl yra taip būtina, kad tų objektų skaičius nebūtų ribojamas? Nes nieko neliks, tik pripažinti, jog tau malonumą kelia ne pats mylėjimasis, o svetimavimas arba dar papraščiau tariant, tau malonumą teikia pats nuodėmės darymas. Tad apie kokias alternatyvas čia dar gali eiti kalba? Gal, kaip daryti nuodėmę nenuodėmingai??? :) Pats juk supranti kokia tai nesąmonė...
Kyras1
 
Pranešimai: 104
Užsiregistravo: Pir Rgp 10, 2009 11:01 pm

Re: Dievo įsakymai teikia informaciją

Standartinė Digix » Sek Rgp 22, 2010 4:06 pm

Nes nieko neliks, tik pripažinti, jog tau malonumą kelia ne pats mylėjimasis, o svetimavimas arba dar papraščiau tariant, tau malonumą teikia pats nuodėmės darymas.

nalygink vusu pagal save, ns pvz man tai visai taip nera. neturiu jokio noro kazka apgaudionetui, ir teisa sakant man isvis labisu patiktu gruopinis skesas kai kartu yra ir mano zmonas ir dar kelio moterys nu ir tegul buna ir vyrai nes man vienan jug moteru bus per daug vienu metu.

Pavyzdžiui, rankų raumenų treniravimas netapatus lytinių organų „treniravimui“, nes pastarųjų naudojimas yra susijęs su moralinėmis kategorijomis, kaip „santuoka“ ir pan.

Vo man baisia idomu kodel. todel kad tui ar kazkoks didelis valdininkas taip pasake?
man asmeniskai tai neturi ne menkiausio rysio su santuoka ar morale.

Juk troškulį fiziologiškai pajunti tik kai būni ištroškęs, argi ne taip?
kai aplink getri yra daug ti net troskulio niekada nepajunti geri todel kad skanu arba kad tai patinka.
analogiskai kaip su maistu retokai tenka valdyti del to kad esu alkanas daugiausia valgau del to kad atejo laikas pietums arba kad skanu. o alkis jau didele retenybe.

Matai, pamankštinti raumenis žmonės gali ne vien tik su traukinio bendrakeleiviais, tad kodėl gi rinktis juos, jei ne iš geismo?

I domu ar tu sporto sale streniruokli gali naudoti pvz kaip lova arba vaisto gaminimui, turbut, ne. tai idomu kodel zmona turetu buti vienu metu is treniruoklis ir draige, ir artimas zmogus, zinai per daug kaip vienam zmogui.
o jei pvz man patinka kitaip nei patinka mano zmonai tai ka dabar daryti? su ja skirtis ir ieskoti kokios nors kekses kuris nieko daugiau kito nesugeba?o kiek daug tokiu atveju buna kai zmones pikiai galetu gyventi dauge bet vienamm is ju kito peoreikiai yra slykstus arba pasibaisetini. arba atbulai, poreikia sutampa, bet charakteriai visai netinkami vienas kitam.
tai tokiems net pazinti viena skito nereikia, atliko savo reikala ir tuo viskas baigesi. o jei tokie apsizenyja tai visai gyvenima pykstasi sustaiko tik lovoje keletui minuciu.

negerai sitaip yra. kai tu eini i koki chora tai nereikalauji kad zmona su tavimi dainuotu arba kartu su daraugais eitu i futbolo varzybas.

Kaipgi taip gali atsitikti, kad važiuojant traukiniu staiga žūtbūtinai tampa būtina pamankštinti raumenis?

o kam reikia zutbutinai? tiesiog yra daug laiko nera ka veikti, reikia ta laika kazkaip isnaudoti produktyviai.
Digix
 
Pranešimai: 56
Užsiregistravo: Sek Rgp 23, 2009 4:09 pm

Re: Dievo įsakymai teikia informaciją

Standartinė adminas » Pen Vas 04, 2011 9:43 pm

;)
adminas
Site Admin
 
Pranešimai: 6
Užsiregistravo: Pir Rgp 10, 2009 1:13 am


Grįžti į Idomesnės diskusijų mintys

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

cron