Antroji mirtis

30 labiausiai šokiruojančių vietų

Antroji mirtis

Standartinė Kyras1 » Sek Vas 07, 2010 11:56 pm

Nors Biblijoje kalbama apie pragarą, bet ar kur nors kalbama apie konkretų žmogų, kad ten atsidurs? Nusidėjėliai, vagys, žulikai ir pan. Pagal analogiją būtų, jei sakytum, kad į ugnį bus įmesti “džinsiniai” žmonės, t.y. tie, kurie vilki džinsus. Nusivilk džinsus ir nebebūsi “džinsinis”. Taip mastau aš. Todėl, aš nemanau, kad vagys eis į Rojų, o būtent eis sielos, kurios buvo apsirengusios vagimi galbūt kažkada ankščiau, bet paskui nuo to “rūbo” apvalytos, pakeistos. Į Rojų nepateks Hitleris, kaip toks veikėjas, bet kodėl negali ten patekti siela, kuri kažkada buvo įkalinta Hitleryje? Klausimas tik kokia kaina, bet nėra per aukštos kainos.

Dar daugiau, paskaityk Apreiškimo knygos 20:14-15 (Vėliaus vertimas) “Mirtis ir pragaras buvo sumesti į ugningą duobę. Tai yra antroji mirtis. Ir kekvienas, kurio nerado užrašyto gyvasties knygose, buvo numestas į ugningą duobę.”

Klausimas ar bus nors viena siela, kuri nebuvo užrašyta gyvasties knygoje? Teoriškai taip, bet ar būtinai praktiškai? Kitaip kokia tada vertė iš Jėzaus ir šventųjų aukos. Kas keiščiausia pats pragaras yra įmetamas į duobę, tarsi koks akmenukas. Kaip tai paaiškint? Ar pragaras nėra tik kažkokio angelo vardas. Ar pragaras nėra baudžiamas už iliuzijos kūrimą, jog žmonės dėl savo kalčių degs pragare. O išeina, kad pats Pragaras degs duobėje.
O Mirtis, ar tik nėra dar kito angelo vardas, kuris irgi iliuzijos būdu klaidino žmones juos materialiai žudydamas. Štai jis pats mirs toje antrojoje, taigi svarbiausioje, mirtyje.
Kyras1
 
Pranešimai: 104
Užsiregistravo: Pir Rgp 10, 2009 11:01 pm

Re: Antroji mirtis

Standartinė Kyras1 » Ket Vas 11, 2010 12:46 am

Tai, kad viskas yra aprašyta Dievo Rašytojo, reiškia, jog mūsų darbai savaime nėra nei blogis nei gėris, tačiau šios sąvokos atsiranda, kai mes vertiname tai ką padarėme. Vertiname pagal supratimą. Bet nieko iik galo nežinodami turim rinktis. Yra du tikėjimai. “Teisiųjų” tikėjimas ir Antikristo tikėjimas.

{Dėl termino “teisieji”. Niekas nežino kas iš tiesų yra teisus, bet čia aš rašau sąlyginai dėl didesnio aiškumo, todėl teisiaisiais vadinu tuos, kurie Rojaus tikisi už nepelnytas kančias, donumą, meilę be išskaičiavimo. “Blogiukai” yra tie, kurie elgiasi priešingai.}

Pirmas Echatologinis mūšis vyks dėl to, kad išsiaaiškinti, ką iš ties myli vienas Dievas – “teisiuosius” ar “blogiukus”. Išsirikiuos abi stovyklos. Abi tikros tuo, kad tai jas myli Rašytojas. Antikristo stovykla žymiai gausesnė. (Apreiškimo 19:17-21)
Teisieji tiki, kad sulyg Jėzaus pasirodymu Antikristas su savaisiais pralaimės. Velnias akimirksniu privers blogiukus suvokti, kad yra nemylimi Dievo, bet tai tik iliuzija, kuri turi būti išsklaidyta.
Tačiau ANTIKRISTAS kol kas prieš šį mūšį tiki, kad Jėzus nepasirodys kaip Dievas, nes jis niekada nebuvo Dievas, o tik durnelis, kuris paaukojo gyvybę už kitus, vietoj to, kad būtų pagyvenęs. Anot Antikristo, kvailai besielgęs Jėzus tik parodė, jog nėra Rašytojo mylimas, nes toks baisus jo galas buvo. Taigi Antikristas tiki, kad teisieji pralaimės ir keliaus pragaran, nes supras, kad Rašytojas niekada jų nemylėjo, kad jie tuščiai žemėj būdami kentėjo kaip kvaileliai kokie. Bjauriausai, yra tai, jog Antikristui nerūpi nei gėris, nei blogis, skirtingai nei “teisieji”, jis vartoja ne šias sąvokas, o kitas sąvokas “gudrus” ir “durnas”.

Jei žvelgsime iš VELNIO tikėjimo visagaliu Dievu pozicijos, tai velnias tiki, kad Dievas Rašytojas nesibjauri pačiu blogiu, tai yra tuo, kad žmogus gali būti nemylimas, kad jis gali būti patalpinamas į tokią situaciją, kur jis kažką žudo, plius už tai pats amžinai po to kenčia arba į tokią situaciją, kad kvaileliai “teisieji” tuščiai vargino save. Anot velnio, Dievas ne visus myli. Tai svarbiausi velniui, kad tik ka nors būtų pasmerktas, jam nesvarbu ar pragare atsiduria Antikristas su chebra ar “teisieji”, svarbu, jog kažkas yra Dievo nemylimas.

Jei žvelgsime iš mano tikrojo tikėjimo į visagalį Dievą (kaip turi būti) pozicijos – Dievas bjaurisi pačiu blogiu, kad žmogus gali būti nemylimas, kad jis gali būti patalpinamas į tokią situaciją, kur jis kažką žudo, plius už tai pats amžinai po to kenčia. Dievas apreiškia, jog visi yra iš ties mylimi, niekas nedega pragare. Jis pakeičia istoriją į visiškai kitokią būtį, kurioje nebėra blogio, t.y. to, kad kažkas gali būti nemylimas, čia nebelieka vietos pragarui, pragaras numirė.
Apokalipsėje yra aprašomas ir antrasis mūšis tarp velnio ir Dievo. Dievas ima velnią, o paskui ir pragarą bei mirtį ir įmeta į ugnies duobę, t.y. antroji mirtis. (Apreiškimo 20:7-15)
Aš tikiu, kad pirmąjį echatologinį mūšį laimės teisieji, kaip ir parašyta apreiškime ir kad antrame mūšyje Dievas sunaikins blogį.
Kyras1
 
Pranešimai: 104
Užsiregistravo: Pir Rgp 10, 2009 11:01 pm


Grįžti į Didžiausios Biblijos mįslės

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

cron