Apie laiką ir tai, kodėl yra kvaila keršyti

Kyras 1 mintys išsakytos diskusijose Religija.lt forumuose

Apie laiką ir tai, kodėl yra kvaila keršyti

Standartinė Kyras1 » Sek Spa 04, 2009 9:49 pm

Tai, kad Dievas visagalis reiškia dar vieną fundamentalų dalyką – nėra laiko pradžio ir pabaigos. Mums atrodo, kad laiką sudaro praeitis, dabartis ir ateitis, bet Dievas nėra taip apribotas. Pateiksiu pavyzdį. Mūsų gyvenimus, pasaulio istoriją galima prilyginti ilgam siūlui. Šis siūlas turi du galus. Mes būdami apriboti manom, kad judam nuo vieno galo prie kito ir todėl mums atrodo, kad ir laikas išsiskleidžia, kaip toks siūlas, o mes patys turim pasirinkimus. Bet Dievui mūsų gyvenimai ir pasaulio istorija atrodo, kaip siūlų kamuoliukas. Jis taria vardą ir tame žodyje yra viskas, jame yra Kūrinio esmė, jo egzistavimo rezultatas ir jo istorija. Siūlų kamuolyje nebėra nei pradžios nei pabaigos, todėl net ir istorijos realiai neturi laiko tėkmės. Nėra taip, kad vieni įvykiai įvyksta ankščiau ir būtinai įtakoja vėlesnius mūsų supratimu. Bet kuris įvykis gali būti traktuojamas kaip pirmesnis arba paskesnis. Štai, kodėl Jėzus Kristus liepė nekeršyti. Nes tu nepasakysi trenkiau akiplėšai per žandą už tai, kad jis mane pirmas įžeidė. Degsi pragare, nes kaltintojas tau įrodys, kad tu pirmas trenkei. O pirmas trenkęs esi kaltas už skriaudą kitam žmogui ir kartu tampi atsakingas prieš save patį, už tai, kad vertas buvai įžeidimo. Tu negalėsi dėl to pasiskųsti. Galiausiai keršydams demonstruoji, jog Rašytojas tau priskyrė visiško kvailio vaidmenį. Ir kalba eina ne tik apie kerštą. Pavyzdžiui pavydėdamas kažkam tu patvirtini, jog esi vertas tokios būklės, kuri verčia tave pavydėti, plius tampi atsakingas už paskleistą agresiją atžvilgiu to, kuriam pavydi. Šitaip neatsakingai elgdamiesi žmonės niekada nepakyla iš tos purvynės, kurioj murkdosi, jie yra apgailėtini, nes patys verti savo kančių, jų klausimai “už ką Dieve baudi?” skamba kvailai.

Kadangi įvykiai neturi konkretaus atskaitos taško Dievo akyse, tai keršyti yra kvaila, vadinasi protinga yra elgtis taip, kad nebūtum vertas skriaudos. Jei tu prašančiam duodi dvigubai, tai tikrai esi nevertas bjauraus kibimo savo atžvilgiu. Neteisėtai patyręs skriaudą, ją atleidęs, dar dvigubai gero pridėjęs, gali prašyti, kad istorijoje veikiantis Dievas laikytusį duotų pažadų ir mainais į tavo skriaudą atpirktų iš nuodėmės valdžios kaltininką. Tokią maldą aš suprantu.

Štai tu mane įžeidei, o aš pasiūliau pasigydyti psichiką. Pagal tikėjimą į vieną Dievą nėra vientiso laiko sampratos, todėl galima pasitikrinimui atlikti tokią analizę: galima sakyti, jog aš pirmas tau pasakiau, o tu man atsakei. Nu tai žiūrim ar aš buvau vertas tokio tavo atsakymo. Aš siūliau tau pasigydyti, o tai yra normalus ir geras dalykas, ką gali padaryti kito žmogaus labui, kai matai jo psichologines bėdas. Į mano geranoriškumą tu atsakei pavadindamas mane debilu. Nemanau, kad čia buvo teisingas atsakas. Aš nevertas buvau tavo tokių žodžių.
Kyras1
 
Pranešimai: 104
Užsiregistravo: Pir Rgp 10, 2009 11:01 pm

Re: Apie laiką ir tai, kodėl yra kvaila keršyti

Standartinė Digix » Ket Spa 08, 2009 3:38 am

kadangi tas pagrindinis dievo personazas viesai pasake kad jo vardas "Pavydas", ir viesai isvardino savo pagrindines savybes ne karta paskelbdamas kad jis tiesiog baisiai kerštingas, pavydus negailestingas karingas, ir negerbia nieko.
Tai vadinasi pagrindinis dievo personažas yra tiesiog idiotas, nes daro tai kas baisia kvaila.(cia sakau ne pagal konkrecius veiksmus o pagal to paties personazo skelbiamus teiginius apie save nes dievas PATS apkaltina save tais dalykais)

beje dievas nevadina savo pavydo kerstingumo ir kitu dalyku kokias nors subtiliais vardasi kaip tesingumas lojalumas, ir nebado teisintis bet tiesiog bukai ir barbariskasi be uzuolanku sako esu pavydus ir kerstingas.
Digix
 
Pranešimai: 56
Užsiregistravo: Sek Rgp 23, 2009 4:09 pm


Grįžti į Įvairios temos

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

cron